Beroende

Jag har funderat på om jag kanske ska ta och tatuera mig...igen.
Har ju fyra tatueringar sedan tidigare, men är faktiskt lite sugen på en femte. Har redan bestämt vad det ska bli och var den ska vara, om jag nu gör någon vill säga.
Det är skumt, i början av våran var jag redo att gå ner och boka tid för att göra den då...hade tänkt att jag skulle få den på plats innan jag och Sandra åkte på semester till Gotland.
Sen blev det helt enkelt inte av. Och när vi under Gotlands-vistelsen knäckte I rule the night-idén kändes den helt klockren. Och den första tanken rann helt enkelt ut i sanden.
Men nu är I rule the night på plats sedan en dryg månad tillbaka, så jag undrar om det inte är dags för tatuering nr fem nu.

Syster har förövrigt bokat tid för att göra sin andra, tydligen ska det bli en romersk två på insidan av läppen.
Ja, insidan av läppen! Hade önskat att killarna på Ted's nere i Väsby hade avrått henne men det gjorde dom givetvis inte.
Kan ingen annan tala om för henne vilken dum idé det är att tatuera insidan av läppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0