Dagens i-landsproblem

Jag ska ut och äta middag med några tjejkompisar ikväll, för att fira att en av tjejerna fyller 25 i veckan som kommer.
(25? När blev vi så "gamla"?!)
Jag har inte riktigt löst det lilla i-landsproblemet som allt som oftast dyker upp när man ska gå ut eller göra något sepciellt, nämligen: Vad sjutton ska jag ha på mig?
Jag ska möta Stina om två timmar, vilket innebär att jag börjar få lite bråttom snart.
Två timmar på mig att platta håret, sminka mig, fixa naglar samt leta fram något vettigt ur garderoben.

Kommentarer
Postat av: Maado

Åh, tack för tipset! Ska absolut kolla upp dom.

Vad har du gjort för några och hur mycket kostade dom?

2009-08-27 @ 00:03:51
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0