Födelsedagsfirande på Kungsholmen

Var hemma hos Maria igårkväll och firade hennes födelsedag.
Det var firande med middag och efterrättsbuffé på innergården, totalt tror jag vi var 18 personer.
Stackars Maria hade stått i köket i i stort sett två dygn, och blandannat hunnit med att både bråka och mordhota sin spis.
Men allting blev bra tillslut och var ett riktigt lyckat firande.

Själv hade jag på mig en hellång chiffongklänning som jag inhandlat i Västermalmsgallerian bara några dagar tidigare.
Hur snyggt det än kan vara med hellångt så är det allt annat är praktiskt, vilket jag upptäckte rätt snabbt då jag i princip höll på att snava på mig själv.
Men är det födelsedagsfirande så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0