Kärlek - hur fan gör man?

Maria började läsa en bok i somras som hon tyckte var himla bra. Ungefär halvvägs in i boken ringde hon mig och gjorde klart att jag absolut borde läsa den för den var väldigt bra och det stod mycket tänkvärt i den.
Jag var väl rätt tveksam till en början, men Maria var envis. Så jag gick in på Bokus och beställde hem bok i förra veckan.
Nu när jag har en ledig dag innan det är dags att börja på nya jobbet på riktigt sitter jag hemma och läser den här boken.
Jag har inte kommit så långt än så långe, men jag måste faktiskt hålla med Maria. Den är oerhört fin. Och enormt tänktvärd.
Så nu tänker jag rekommendera alla andra att dom också ska läsa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0