Let's go bananas

Vet egentligen inte vad den här rubriken har med inlägget att göra...men det är inte så noga.

Onsdag..förmiddag(?), beroende på när man har vaknat idag. Vädret i Stockholm är allmänt skevt idag och verkar ha klara problem att bestämma ifall det ska vara soligt och fint eller mulet och grått.
Vädrets ambivalens ger givetvis upphov till att jag absolut inte kan komma fram till vad jag ska ha på mig.
Ska möta Maria vid Hötorget om 50 minuter för några timmars effektiv shopping. Jeanes till Madde står på listan.
Samt klänningar till Maria. Jag har mer eller minde fått löfte om att leka diktator och stänga in Maria i en provhytt i valfr butik och lasta in massa klänningar som hon måste prova.
Det här kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0