Maria har en stalker?

Efter att jag och Maria kom hem från Poodles-spelningen i Karlskoga i lördagseftermiddag fick jag igår kväll följande sms av Maria.

"30 augusti 2009, 20:27
Gick precis förbi Kicken här i matäffären :P"

Inte jättekonstigt kanske, han lär väl bo på Kungsholmen och det gör ju Maria också.
Just nu sitter Maria och jobbar och skickade ett nytt sms till mig.

"31 augusti 2009, 16:26
Kicken är här på Konserthuset..."

Det tog förstås inte många sekunder så fick jag veta att även Carola och Kronprinsessan massa andra kändisar också var där eftersom det är Polarpriset.
Men både jag och Maria verkar vara överens om att när man ser en person två gånger inom loppet av 24 timmar, då är den här stan på tok för liten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0