Redhead

Jag har bokat tid hos min frisör på måndagkväll för att klippa och färga håret.
Att jag ska färga det är bestämt, det där med färg var ju inte riktigt lika enkelt däremot. Jag tänkte att jag ska ta och bli redhead. Frågan är bara hur dramatiskt rött ajg egentligen vill ha det.

Vill jag ha det rött á la Julianne Moore? se här eller här...
...eller kanske lite ljusare som Amy Adams? här och här...
...eller vill jag ha det som Bryce Dallas Howard? här och här...

Inte lätt det här. Dessutom måste man ju ta i beaktande att jag är sådär härligt (?) öststatsblek och rött hår lär knappast göra några underverk för min icke-existerande solbränna.
Å andra sidan ser ju jag blek ut i allt, så det kanske bara är att köra på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0