Uppskjutna planer

Från början var tanken att vi skulle ha lite grillkväll här i trädgården hos mig ikväll. Jag vet att jag bor i lägenhet, men vi har en stor trädgård som tillhör föreningen, och den hade vi tänkt använda.
De som befinner sig i Stockholm kan ju egentligen bara titta ut genom fönstret och konstatera att dagens något instabila väder knappast lämpar sig för grillning och trädgårdsfest.
Det faktum att halva sällskapet dessutom gått och blivit förkylda gör ju knappast saken bättre.
Så, grillningen är uppskjuten på obestämd tid.
Så vad ska jag då göra ikväll?
Ingen aning. Jag kanske åker hem till mamma och pappa som kommer hem från Spanien idag? Jag kanske slår en signal till A som är hemma i Stockholm i helgen? Jag kanske drar till Ystad?
Ok, Ystad kändes som ett dåligt exempel och jag lär med största sannolikhet inte hamna där. Men min poäng är att det är helg, jag har dessutom semester. Och jag har ingenting planerat.
Jag är fri att göra i princip vad jag vill.

Undrar hur mycket bus jag kan hitta på de närmsta 14 dagarna...


Kommentarer
Postat av: Jonna

inget fel på ystad .. :p

2009-08-03 @ 21:15:04
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha...ja men du kan ju gissa vad det var som lockade mig till Ystad ;)

2009-08-03 @ 21:58:49
URL: http://madline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0