Man har aldrig roligare än man gör sig

Jag har suttit och kollat igenom massor av gamla bilder på datorn.
Det är otroligt hur mycket bilder man har. Otroligt hur mycket man har varit med om. Otroligt hur mycket dumheter och skumma saker man har haft för sig genom åren.
Konstaterade en gång för alla att det troligtvis finns en anledning till varför jag gick en gymnasieutbildning som ut på att jag skulle stå BAKOM kameran och inte framför.
Jag kan nämnligen inte vara seriös på bild. Jag tror inte att jag vet hur man gör (ungefär som med att vara tyst och inte prata då).
I vilket fall som helst så finns det extremt få bilder på mig där jag faktiskt är seriös, och där bilderna i fråga är bra.
Kolla bara på det här.

      

Vad var det jag sa. Omöjligt!
Jag kanske kan skylla på att det trots allt verkar ligga i släkten...

         

Man blir som man umgås, eller hur var det nu?


Kommentarer
Postat av: Maado

Men W-A-O-W vad jag inte fattade att det var du ju...

Hur ska jag fatta när du har ny blogg ;)

Vad pysslar du med nu för tiden?

2009-08-31 @ 18:57:15
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0