Connect the dots

Jag läste någongång att en vuxen människa har ca 50-60 födelsemärken på kroppen. Det skiljer ju givetvis från person till person, men i medeltal är det ca 50 stycken.
Omöjligt, tänkte jag när jag läste det! Så jag började räkna mina födelsemärken/leverfläckar.
Började med handen och räknade mig upp mot axeln. Det var iallafall tanken.
När jag nått armbågen och kommit upp i 58 födelsemärken orkade jag inte räkna längre...
Med andra ord har jag ganska många leverfläckar, nästan så man kan leka connect the dots och kolla om man får några kul mönster.
På sommaren får jag fräknar också. Inte i ansiktet som normala människor får dock, jag får fräknar på armarna.
Och hur kul är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0