Long time no see

Ok, i punkform blir det lite snabbt nu vad jag haft för mig sista månaden.
Ev kommer lite mer utförligt senare. Men vi börjar såhär, mest för att jag själv ska minnas vad jag har gjort...

- Var på Volvo Ocean Race med Sandra. Gissa vilka som uppträdde? Det börjar på P och slutar på oodles...
- Var på Gotland, också det med Sandra. Helt underbart och vi ville inte åka hem.
- Skapade nya internskämt. (se http://hyrenstridsvagn.blogg.se) Återstår dock att se huruvida internskämtet kommer att överleva eller inte.
- Fått veta att jag från 1:a september får jobba heltid på LS. Ett jobb som från början var tänkt som halvtid, blir ju bara bättre och bättre det här.
- Tatuerat mig. Igen. Tatuering nr fyra. (bild kommer senare)
- Varit inne och kollat Sommarkrysset med Anna. Vi var där i lördags. Bland annat upprädde Mums Mums Zemelröw, och lite andra också. Ett gäng pudelrockare blandannat, behöver väl knappast säga vilka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0