Gotta love IKEA

Pratade i telefon med pappa nyss.
Vi tänkte ta och åka till IKEA en sväng om några timmar. Och när vi ändå är där lär det ju bli en tur till Mio också. Kanske Bauhaus. Och eftersom jag behöver portabla högtalare till min I-pod inför Gotland kan man lika gärna på att springa in på Media Markt eller NetOnNet när man ändå är där.
Jag älskar att dom samlat allt på samma ställe. Och jag älskar IKEA. Jag kan gå där och drälla i flera timmar.

För några år sedan kunde min lillasyster och en av henens kompisar åka till IKEA och leka när dom inte hade nått att göra.
Dom körde helt enkelt "rollspel" i alla IKEA-rummen. I kontorsavdeleningen "arbetade dom", i köket "lagade dom mat" och så vidare.
Verkar riktigt kul. Jag vill också leka på IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0