Nu går det bara utför

Jag har upptäckt en sak.
Det är nånting som händer med kroppen när man fyller 23. Efter 23 går det bara utför.
Jag vet inte om det är ämnesomsättning som ändras (kan den göra det?) eller vad som händer. Men NÅGONTING händer med kroppen, det är jag övertygad om.
Allting man äter sätter sig på tre ställen. Mage, rumpa och lår. Ingen annanstans. Bara där.
För några år sedan hade jag storlek 37½-38 i skor. Sen fyllde jag 23, och då krymte dom till 37.
Skor som jag köpte för några år sedan är praktiskt taget för stora nu.
Men jag har hittat den där halva skostorleken som krypte bort... den har har i själva verket bara förslyttat sig. Till magen.
Tro mig, efter 23 går det utför.
Nu är jag 24. Undrar vad som händer när man fyller 25...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0