Sommarfest med LS

Så var man hemma igen efter sommarfesten med nya jobbet.
Helt klart den nyktraste firmafest jag varit på, kan förstås bero på att nästan hälften av de anställda är nyktra alkoholister/narkomaner.
Vi spelade boule på söder, och åt sedan en riktigt god buffé och satt och snackade i säkert 2-3 timmar.
Riktigt riktigt trevligt.
Har hört en del riktigt roliga och sjuka historier också, tror jag skrattade så mascaran rann.

Nu sitter jag och smsar lite med min kollega Anna.
Vi övervägäger att, var och en på sitt håll, slå in på glassen man har i frysen.
Eller som vi konstaterade...Ben & Jerry är våra favoritkillar. Dom levererar alltid och gör en aldrig besviken.
Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0