Bollstanäs är "belägrat"...

När jag satt på kontoret idag och avslutade för dagen hörde jag poliser åka förbi utanför på gatan. Det är iochförsig inte jätteovanligt att polisbilar synd och hörs nere vid centrum så jag reagerade inte nämnvärt. Inte fören jag satt på bussen påväg hem till mamma och pappa och får se på både polisbilar och en polishelikopter.
När pappa kom hem strax efter mig berättade han att en ung tjej blivit knivhuggen på en busshållplats i närheten, 16 år är hon bara.
Obehagligt när man inte ens kan gå till bussen mitt på ljusan dag utan att riskera att råka ut för något. Nu vet jag iochförsig inte bakgrunden till historien, dom kanske kände varandra... Men det är iallafall obehagligt.
Obehagligt när det händer så nära också.
Jag har kunnat sitta på mammas och pappas tomt under eftermiddagen och se hur helikoptern flyger fram och tillbaka över Bjursvägen.
Jag ser den inte just nu, som dom kanske har gripit någon misstänkt.

Läs mer om det hela här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0