Dagen då diskmaskinen gick i pension

Jag älskar min diskmaskin, den förenklar livet för mig.
Rättelse: Jag ÄLSKADE min diskmaskin. Nu har den slutat att fungera, så nu tycker jag inte om den längre.
Jag vet inte riktigt vad som har hänt. Den vägrar bara att diska rent helt enkelt, den kan möjligen tänka sig att köra halva programmet...men bara på kallt vatten isåfall.
Och så låter den. Just nu låter det som att jag har en jetmotor modell mindre i mitt kök.
Jag gillar inte jetmotorer och jag gillar itne diskmaskiner som inte fungerar.
Nu jävlar ska den ut!
På tisdag kommer min nya diskmaskin. Då ska jag överrösa den med kärlek, kanske att den tillochmed kan få en liten rosa rosett eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0