"I'm Chuck Bass..."

Någon mer än jag som brukar titta på Gossip Girl?
Nähä, nä trodde inte det heller. Verkar inte vara så många av de jag känner, framförallt inte i min ålder, som tittar på det.
Jag tittar iallafall på Gossip Girl. Och när jag satt där i soffan igår slog det mig att karaktären Chuck Bass är rätt lik en bekant till mig, både till utseendet och till sättet. Är inte säker på att det är enbart bra, troligtvis inte.
Chuck Bass är egentligen är rätt vidirg person, fast ganska snäll ändå innerst inne. Han är ju egentligen kär i Blair, men han verkar inte riktigt vilja erkänna det, så han gör massa dumheter.
På tv kan man liksom inte låta bli att tycka om honom. Jag kan det iallafall inte, och jag vet att min vän Lisa inte heller kan det.
Men frågan är om man skulle klara av att vara nära vän och umgås instensivt med en sådan person.
Jag gissar att svaret skulle vara nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0