Kaffe med statsministern

Halva veckan avklarad, skönt att det snart är helg igen.
Idag, dagen till ära, har jag varit på anställningsintervju i Gamla Stan. Kändes rätt ok, men återstår att se helt enkelt.
På vägen hem från Gamla Stan kikade jag in på Rosenbad för att hälsa på en vän jobbar där.
Jag hade blivit lovad en liten rundtur och kaffe på regeringskansliet om jag kom förbi.
Så det var klart att jag tittade förbi. Fick komma in i en stor och väldigt tyst entre, visa legitimation för vakterna och sedan åka upp och dricka kaffe.
Tyvärr var inte statsministern där. Eller, jag såg honom inte iallafall. Tror att han satt i möte.
Men statsministern KUNDE ha varit där, och det är ju tanken som räknas.

Kommentarer
Postat av: ---

coolt!! jag vill också komma in o kolla... please!!

2009-05-18 @ 16:47:32
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0