Konsten att vara upptagen...

När jag var yngre brukade jag alltid skratta åt min mamma och hennes vänner varje gång de skulle planera nästa gång de skulle träffas och äta middag. De satt helt enkelt där i soffan med almanackorna uppslagna i knät och lyckades efter ett tag hitta en helg två månader fram i tiden som alla faktiskt kunde.
Nu är jag vuxen (eller nått åt det hållet) och förstår plötsligt det där pusslandet med dagar mycket bättre.
Jag och en kompisar har planerat att gå och se Änglar och Demoner nu när den kommer på bio. Var ju bara att hitta en dag som båda kan. Enda dagen var en onsdagen 3:e juni, alternativet var nångång i mitten på juli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0