Övertrötter

Klockan är snart söndag och jag har varit vaken drygt 16 timmar. Vaknade strax efter åtta imorse.
Jag är allt annat än morgonpigg, framförallt på helgerna då jag gärna vill sova ut och känna att jag inte behöver ställa någon väckarklocka. Att jag går upp före halvtio en helg hör snarare till ovanligheterna.
Men idag var jag alltså uppe vid åtta. Det positiva med att gå upp så tidigt är ju att man får mycket gjort.
Så jag började faktiskt min dag med att åka till till sats och träna strax efter nio. Har även hunnit med att handla lite, laga ett par skor (sy inte i läder, man får sjukt ont i fingrarna av att trycka igenom nålen), samt varit på dop.
Var faktiskt ett rätt snygg kille med på dopet också. Inte snygg så att man blev knäsvag, men han helt klart bra ut.
Ett tag övervägde jag att ragga lite på honom. Men kändes på något viss inte riktigt rätt.
Dessutom hörde jag att han bodde i London i vanliga fall, så kändes som dött lopp redan från början så att säga...

Nu är tanken att jag egentligen ska sova. Men jag är för trött för att sova.
Jag är för trött för att ens orka gå och lägga mig i sängen.
Rätt illa med tanke på att jag för tillfället har sängen ungefär två meter bakom mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0