This just aint my day

Jag har hållit på att få spatt idag. Exakt hela dagen. Eller ja, större delen iallafall.
Allting har gått fel, ingenting funkar som det ska. Eller som jag vill att det ska funka iallafall.
Spårfel på pendeltåget. I vanlgia fall tar det 25-30 minuter att åka mellan kontoret och centralen. Idag tog det en timme. EN TIMME!
Vilket givetvis ledde till att jag var tvungen att ringa och boka om min tid hos naprapaten, ska dit på onsdag istället.
Och sen var det typ kaos på stan! Varför är alla ute och shoppar just idag? Borde inte folk jobba? Gå i skolan?
Nej, för alla är inne i stan och handlar...just idag.

Det känns på något vis överflödigt att säga att jag på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0