Bygg-orgie

Vet inte riktigt vad som hände på jobbet idag faktiskt, men av någon anledning verkar hälften av alla män i huset bestämt sig för att sammordna sig till någon form av tävling i vem som kan vara mest manlig...eller nått åt det hållet.
Började med att fem hantverkare stod och väntade på mig när jag kom imorse. Tydligen skulle samtliga fönster i byggnaden bytas ut och karmarna skulle renoveras.
Sedan verkade det som att snygg-kollegan och chefen blev lite inspirerade av dessa hantverkare, för det fick plötsligt kraft till att bära upp ett skåp för trappen till ovanvåningen. Jag berömde dom så mycket att de flyttade en bokhylla också när de ändå höll på.
Jag gillar när folk gör som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0