Dagens i-landsproblem

Jag har fått en ny mobil. Inte en privat mobil, utan en som jag ska ha till jobbet.
Jag som tidvis kan vara ganska dålig på att svara i telefon, helt enkelt därför att jag inte hör/känner att mobilen ringer eller bara inte hinner få upp den i tid, ska nu plötsligt ha två mobiler att hålla koll på.
Är iochförsig en rätt cool jobbmobil jag har fått. Det är gps i den, har ingen aning om vad jag ska ha gps:en till...men jag vill absolut ha den! När den erbjuds, varför inte tacka ja liksom.
Men..jag kan ju på förhand be om ursäkt för att samtal som jag inte kommer hinna svara på, eftersom jag först måste höra att det ringer, och sedan lista ut vilken mobil det är som ger ljud ifrån sig.


Här är min nya telefon, snygg va?


Kommentarer
Postat av: Stina

Sngyg telefon du har där, vill med ha en sådan men e nog lite för dyr för mig =)

2009-09-19 @ 21:24:51
URL: http://magnuslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0