If I were a rich man...

Nu när det snart är höst är jag sugen på att köpa lite nya kläder igen. Jag är förstås alltid sugen på att köpa nya kläder, men nu känner jag mig extra motiverad till att uppdatera höstgarderoben.
Lite mysiga koftor, kanske någon snygg stickad klänning och gärna någon jacka när jag ändå håller på.
Sitter inne på min favorit sita att beställa kläder ifrån, och har so far lyckats plocka ihop runt två dussin plagg. 400 dollar sisådär. Känns som att jag kanske borde begränsa den listan en aning...

Har sett en snygg klänning...eller...företaget klassar den som jacka, jag kan sträcka mig till att det är en längre väst...men absolut ingen jacka.
Den är snygg, iallafall på bilden.
Tyvärr finns det inte en chans att jag skulle passa i den, korta skinnklänningar är inte riktigt min grej.
Men jag kan ju alltid tipsa någon annan om den.



Kommentarer
Postat av: Maado

Oh, I'm a sucker for that kind of stuff.

I'll show ya.

Ja visst är den härlig :) Dock var den lånad av fotografen..

2009-09-05 @ 15:37:26
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0