Konsten att (nästan) tappa bort ett grytlock

Skulle koka ris här hemma för nån timme sedan.
Hade hällt upp vatten och ris i kastrullen, man var fasen hade jag lagt grytlocket nånstans?
Letade i skåpet, men inget grytlock. Letade i diskmaskinen, inget grytlock.
Letade igenom hela köket och kunte inte förstå var jag hade lagt det... så vände jag mig om...
Hade lagt grytlocket på bänken, en meter bakom mig.
Om min mamma hade varit här hade hon skrattat. Hon har alltid hävdat att jag har tunnelseende när det kommer till att leta efter saker.
Men det vore väl illa att erkänna att mamma har rätt...

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: haha ja du det hade allt varit bra de xD<3

2009-09-01 @ 22:27:33
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: Maado

Haha, jag är precis likadan. Mitt ex klagade på precis samma sak.

Okej, nej inte jag heller. Jag och syrran kommer inte så bra överens och då skulle det kännas konstigt att gå dig. Dock har jag en del vänner som är där ibland...



Jag ska gå på international make up center som samarbetar med make up store =)

2009-09-02 @ 12:57:41
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0