Lägg ner Svenska Posten

Var tydligen val till kyrkovalet idag. Hade jag totalt missat.
Jag gick runt här hemma och väntade på att valsedlarna skulle dimpa ner i brevlådan. Men icke då.
Jag har inte fått några valsedlar. Undrar hur mycket post det är som jag inte får därför att Svenska Posten är inkompetenta idioter.
Nu tyckte jag förstås itne att kyrkovalet verkade så pass viktigt att jag faktiskt hade velat rösta, men tänk om jag hade velat göra det. Tänk om det hade varit riksdagsvalet.
Det är ju inte första (och säkert inte sista) gången som Posten strular till det.
Nånting borde göras, för Posten är ju uppenbarligen inte kapabla till att sköta sitt jobb!

Kommentarer
Postat av: Maado

Om du tänker på mannen i bild, så jag helt riktigt.

2009-09-20 @ 20:48:23
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

Det var säker inget viktigt...

Rev mitt.

2009-09-20 @ 21:47:01
URL: http://www.peterdeluxe.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0