Söndag 6/9

Hemkommen efter att ha suttit i Kungsträdgården i några timmar. Oppositionen hade arrangerat en RödGrön-dag men andledning att det bara är drygt ett år kvar till valet.
Jag röstar inte på oppositionen. Har aldrig gjort det. Kommer troligtvis aldrig att göra det heller.
Jag var där för artistuppträdandena i allmänhet, och Poodles i synnerhet.
Hade dragit med mig Maria in, och eftersom det inte fanns något program att hitta någonstans var vi helt enkelt på plats vid 12.30.
Poodles var sista uppträdandet, strax efter kl 4 på eftermiddagen.
Tre låtar framfördes. I rule the night, Like no tomorrow och Night of passion.
Jag och Maria stod och funderade på om dom kanske var lite bakis eller nått, och Maria konstaterade att de fakstiskt missade nån ton här och var. Helt ok spelning, men dom kan bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0